Підбито підсумки роботи органів прокуратури Черкаської області: вирішено більше 70% звернень

Упродовж 9 місяців 2016 року до органів прокуратури Черкаської області надійшло 9 214 звернень, з них вирішено по суті 6 563 звернення, у тому числі 569 – від народних депутатів України, з числа вирішених 129 звернень задоволено.
З вирішених переважають звернення з питань досудового розслідування – 4 153, з яких більшість на дії і рішення слідчих органів поліції – 1 388 звернень, з питань представництва інтересів громадян і держави в суді – 191, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства – 78 та з інших напрямків прокурорської діяльності.
Необхідно відмітити, що незважаючи на те, що з прийняттям 14.10.2014 нового Закону України „Про прокуратуру” повноваження органів прокуратури України, в тому числі в частині нагляду за додержанням прав і свобод людини і громадянина, законодавчо обмежені, значна кількість жителів області продовжує звертатися до приймальні громадян з питаннями, вирішення яких відноситься до компетенції контролюючих органів. Так, поточного року 2 530 скарг стосувалися питань, вирішення яких відноситься до повноважень органів влади та контролю, тож відповідно до чинного законодавства прокуратурою їх скеровано для вирішення за належністю.
Крім того, у прокуратурі Черкаської області працює телефон „гарячої лінії”, на який протягом 9 місяців поточного року надійшло 115 звернень громадян.
Упродовж поточного року на особистому прийомі прийнято 3 225 громадян, з яких 546 осіб – керівниками прокуратур різних рівнів. Особисто прокурором Черкаської області прийнято 155 жителів регіону. У кожному конкретному випадку, в межах компетенції вживалися заходи з метою реального поновлення законних інтересів заявників.
Також прокуратурою області постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.
Упродовж 9 місяців 2016 року до органів прокуратури області надійшло 118 запитів на отримання доступу до публічної інформації.
За результатами розгляду запитів надано 86 інформацій, 21 роз’яснення, 11 запитів скеровано іншим розпорядникам. Відмов у задоволенні запитів не було.
Запити надходили з питань: досудового розслідування – 25, кадрових – 20, організаційно-розпорядчої діяльності – 5, представництва інтересів громадян та держави в суді – 6, підтримання державного обвинувачення – 1, з інших питань – 29.
Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами  до суду не оскаржувались.

Робота за вказаним напрямом триває, повідомляє прес-служба прокуратури Черкаської області.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.