Оптимізація органів Пенсійного фонду України

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 №672-р затверджено Стратегію модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року.
Документ визначає чіткі кроки щодо підвищення ефективності роботи Фонду по всіх напрямках. Зокрема, це стосується якості обслуговування громадян, вдосконалення управління фінансовими ресурсами Фонду, впровадження сучасних інформаційних технологій, перехід на електронний документообіг, посилюватиметься інформаційна безпека, скорочення адміністративних видатків, підвищення прозорості та відкритості у роботі органів Фонду.
Основним завданням згідно Стратегії є забезпечення обслуговування громадян незалежно від місця реєстрації. Крім того, вони матимуть можливість отримання пенсійних послуг не лише на рівні районного центру, як це є зараз, а й на рівні громад, на базі агентських пунктів, зокрема банківських установ, поштових підприємств тощо. Загалом планується значно розширити мережу точок доступу до одержання пенсійних послуг, які будуть максимально наближені до місця проживання громадян. Передбачається значно скоротити час для надання таких послуг, в тому числі за рахунок сучасних інформаційних технологій. Так якщо зараз процес призначення пенсій триває до 10 днів, то незабаром він буде займати 15-20 хв. Запроваджується можливість отримання практично всіх послуг дистанційно, у тому числі через веб-портал Пенсійного фонду з використанням електронного цифрового підпису. Таким чином, подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії можливо буде фактично не виходячи з дому. Оновлена версія порталу має запрацювати вже у жовтні цього року.

Одним із найголовніших кроків які вже зроблено щодо модернізації діяльності Фонду було направлено на пенсійне забезпечення. Так з 1 серпня 2016 року в усіх регіонах запроваджено централізовану систему призначення та виплати пенсії, у якій замість існуючих громіздких архівів паперових пенсійних справ, розрізнених по приміщеннях місцевих управлінь Фонду буде створена єдина централізована база електронних пенсійних справ.

Наступними етапами вдосконалення роботи Пенсійного фонду України спрямовано на створення єдиної автоматизованої системи управління та контролю за фінансами Пенсійного фонду, що дозволить проводити постійний моніторинг ефективності використання коштів Фонду. Зазначений захід розширить можливості використання персоніфікованих даних застрахованих осіб про сплату внесків до Пенсійного фонду, що в свою чергу сприятиме виявленню ознак тіньової зайнятості та інформування громадян про їхні набуті пенсійні права, про стаж і заробіток.

Також підвищуватиметься рівень професійної компетентності працівників, що забезпечить підвищення ефективності системи управління діяльністю Пенсійного фонду України.

Особливістю такого кроку є те, що відділи обслуговування громадян, хоч і не матимуть статусу юридичної особи, але надаватимуть повний перелік послуг, та залишаться в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, куди звикли звертатися громадяни. Крім того, громадяни матимуть можливість отримати пенсійні послуги не тільки на рівні районного центру, як це є зараз, а й на рівні громад, на базі агентських пунктів, зокрема, банківських установ, поштових підприємств тощо та незалежно від місця реєстрації.

Реалізація Стратегії забезпечить модернізацію роботи Пенсійного фонду України і його територіальних органів і сприятиме покращенню якості обслуговування громадян у сфері пенсійного забезпечення з наближенням його до європейських стандартів, надає роз’яснення Олександр Супряга, начальник Смілянського об’єднаного управління Пенсійного фонду України.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *