Засідання круглого столу на тему інклюзивної освіти у Смілі

15281825_1195707170521722_1673052618_n30 листопада 2016 року у виконавчому комітеті смілянської міської ради відбулося засідання круглого столу, було розглянуто дві надзвичайно актуальні теми: «Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти» та «Доступність для маломобільних груп населення». У засіданні взяли участь: заступник міського голови Людмила Осейко, представники Смілянського міського ЦСССДМ, Управління освіти, молоді та спорту, УПЗН, управління архітектури, Громадські організації нашого міста, представники шкіл та дошкільних навчальних закладів, батьки дітей з особливими потребами, інформують у Смілянському ЦСССДМ.

На засіданні розглядалося 3 основних питання:

1. Інклюзивна освіта в Україні (презентація та відеоролик).

2. Основні аспекти інклюзії в нашому місті.

3. Проблематика доступності архітектурної та транспортної інфраструктури міста.

Обговорення питань показало, що в нашому місті є позитивний досвід роботи над упровадження інклюзивного навчання в окремих навчальних закладах. Загалом же не розв’язаних проблем ще багато, необхідне створення відповідних умови для реалізації інклюзії, перед усім, матеріально-технічного і навчально-методичного характеру. Інклюзивна освіта — це освіта майбутнього. Проте включення дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітні навчальні заклади без створення відповідних умов, за відсутності кадрів, архітектурної неготовності навчальних закладів принесе лише розчарування. Також існує проблема батьків дітей з обох сторін: батьки дітей з особливими потребами вважають що їхніх дітей дискримінують; батьки здорових дітей побоюються, що інклюзія впроваджуватиметься без ретельної підготовки, а в школах можуть з’явитися діти з важкими формами психофізичних порушень. Тож, як зазначили учасники круглого столу є над чим працювати.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *