У смілянському колегіумі розповіли про цифрові лабораторії в дії

Кабінет хімії 1_resizeВ XXI столітті неможливо впроваджувати STEM-навчання без використання інформаційно-комунікаційних технологій із встановленими на них програмами для проведення досліджень та обробки їх результатів; Інтернет-ресурсів; датчиків та цифрових лабораторій. Саме цифрові лабораторії допомагають учням на уроках, під час опрацювання навчального матеріалу, у позаурочний час,  при виконанні наукових досліджень, а також проводити математичну обробку результатів. На уроках хімії в школі №3-колегіумі ми використовуємо цифрову лабораторію Einstein. Використання лабораторії Einstein в процесі впровадження STEM-освіти дозволяє економити час на проведенні дослідження, додатково вмотивовувати учнів, спонукати до більш глибокого вивчення предмета, та, врешті-решт, перетворити навчання на цікаве та захоплююче заняття. Наприклад,  під час вивчення теми «Розчини» для учнів 9 класу було проведено демонстрацію «Визначення рН розчинів» з допомогою цифрового вимірювального комплексу та датчика рН. Унаочнення результатів здійснювалося шляхом реєстрації даних та побудови графіку. Учні 7 класу, використавши датчик термопари до цифрової лабораторії,  практично дослідили температуру полум’я і переконалися, що полум’я свічки неоднорідне. Попереду ще багато досліджень, тому що комплекс дозволяє проводити велику кількість різноманітних шкільних дослідів, перетворюючи звичайний комп’ютер у повноцінну цифрову природничо-наукову лабораторію.

Олена Хлівна, учитель хімії школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *