Тренінг по комунікації для смілянських соціальних служб

dscn9936У Смілянському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді відбувся тренінг по комунікації за участю фахівців Центру та представників Смілянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

“Світ наповнений різними людьми і в кожній галузі ми зустрічаємося з різними типами клієнтів. З деякими легко і приємно робити справи але іншим може бути дуже важко догодити. А іноді, трапляється, що доводиться долати опір клієнтів… І хоча це природна людська реакція на загрозу або небезпеку, та для досягнення позитивних результатів у співпраці необхідно долати такий опір та налагоджувати комунікації”, зазначають у Смілянському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

На тренінгу обговорювали такі теми як встановлення контакту, виявлення потреб, аналіз роботи з клієнтами, типи клієнтів, та багато іншого, що допоможе в роботі з людьми.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *