У Смілянському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді відбувся тренінг по комунікації за участю фахівців Центру та представників Смілянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
“Світ наповнений різними людьми і в кожній галузі ми зустрічаємося з різними типами клієнтів. З деякими легко і приємно робити справи але іншим може бути дуже важко догодити. А іноді, трапляється, що доводиться долати опір клієнтів… І хоча це природна людська реакція на загрозу або небезпеку, та для досягнення позитивних результатів у співпраці необхідно долати такий опір та налагоджувати комунікації”, зазначають у Смілянському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
На тренінгу обговорювали такі теми як встановлення контакту, виявлення потреб, аналіз роботи з клієнтами, типи клієнтів, та багато іншого, що допоможе в роботі з людьми.
Залишити відповідь