Студенти-маркетологи боролися за право отримати контракт від замовника

DSC_62742 лютого у Смілянському коледжі харчових технологій викладачі циклової комісії фахових дисциплін економічного циклу Лариса Євгеніївна Орленко та Марина Сергіївна Соколан провели бінарне заняття з дисциплін «Ринкові дослідження» та «Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності» на тему «Маркетингові дослідження з використанням анкет на основі інформаційних систем і технологій» зі студентами групи МД15. Про це інформує прес-центр навчального закладу.

Заняття організували у формі ділової гри. Викладачі використали методи диференціації, роботи в групах та методи випереджального навчання.

Студенти групи розділились на дві команди – маркетингові агентства, які виборювали право отримати контракт від замовника. Команди запропонували власні результати проведення маркетингових досліджень, за результатами яких розробили пропозиції щодо розвитку компанії-замовника. Як відзначили викладачі, студенти проявили активність, креативність, вміння командної гри. 

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.