Смілянські вчителі обмінювалися досвідом щодо технології критичного мислення

img_2156У лютому заклади освіти міста проводять місячник педагогічної майстерності, під час якого відбувається обмін кращим досвідом роботи. Тож і лютий 2018 не став винятком.
Кроком до майстерності педпрацівників у загальноосвітній школі-інтернаті став майстер – клас щодо впровадження технології критичного мислення «Педагогічні пазли критичного мислення», проведений керівником методичного об’єднання, вчителем географії закладу Івченко Л.А.
Учасники майстер-класу переконалися, що здатність мислити критично – не вроджена ознака і не дар божий, як власне і розумові здібності людини. Це величезне поле для щоденних тренувань і розкриття інтелектуального потенціалу як для вчителя так і для учнів. Технологія критичного мислення допомагає виховувати дітей нового покоління, які вміють розмірковувати, спілкуватися, слухати та чути інших.
Навчитися критично мислити дитину непросто. Це не є таким завданням, що виконується на певному етапі і далі забувається. Не існує чіткого переліку кроків, зробивши які, можна навчитись критичного мислення. Але існує ряд умов, які педагогу необхідно створити у класі, та кілька порад, яких повинні дотримуватись учні для того, щоб успішно залучитися до процесу критичного мислення.
Учасники майстер-класу розглянули ключові характеристики критичного мислення та провели практичні вправи.

Сергієнко Т.К.,

заступник директора, з навчально-виховної роботи

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.