Дбаючи про платників податків Смілянської ОДПІ, співробітники податкової в черговий раз нагадують про телефонну лінію «Пульс». Ефективний сервіс «Пульс» (044) 284-00-07 створений для оперативного реагування та вирішення проблем, з якими звертаються платники до органів ДФС України.
«Пульс» працює в режимі швидкої допомоги платникам податків, адже це гарантований двосторонній зв’язок. Також, це ефективний засіб вирішення питань і повноцінний консультаційний центр.
Питання, які надходять, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, відповідно до чинного законодавства. Але є такі звернення, що потребують додаткового опрацювання. У будь-якому випадку, заявник обов’язково отримує повідомлення про результати перевірки даних та вжиті заходи.
Такий телефонний сервіс створений насамперед для подолання корупції в лавах відомства, попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами та ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
Ефективна робота сервісу «Пульс» допомагає налагодити взаємодію та взаєморозуміння на шляху створення сервісної служби.
Смілянська ОДПІ
Залишити відповідь