Понад півсотні разів зверталися сміляни до обласного контактного центру за роз’ясненнями

телефонСоціальний захист, комунальні питання, охорона здоровя – з цими та іншими питаннями звертаються черкащани за телефоном «гарячої лінії» до фахівців обласного контактного центру. За січень сюди надійшло 2 295 звернень.

Із усіх звернень, що надійшли, 1191 – до обласного контактного центру, 1104 – через Урядову «гарячу лінію». Працівники контактного центру надали заявникам роз’яснення та довідкову інформацію, в першу чергу стосовно поширення коронавірусної інфекції COVID-19 та введення карантинних заходів.

Найбільше звернень надійшло від жителів міст Черкаси, Сміла та Канів, із Черкаського,Звенигородського та Уманського районів.

Сміляни у січні до обасного контактного центру завернулися 54 рази.

Загалом, найбільше заявників по усій Черкащині турбували питання:

  • соціального захисту населення – 664 (59,8% від загальної кількостізареєстрованих звернень);
  • комунального господарства – 159 (14,1%);
  • охорони здоров’я (в тому числі COVID-19) – 46 (4,1%);
  • аграрної політики – 44 (4%).
  • діяльності посадових і службових осіб – 35 (3,1%);

Цікавить громадян і питання соціального захисту – 664 звернення. Серед звернень соціальної проблематики найбільшу частку становили питання соціальних виплат, отримання житлових субсидій та надання матеріальної допомоги і пільг.

Протягом місяця на «гарячу лінію» від учасників АТО (ООС) та їх сімей надійшло 205 звернень. Найчастіше були питання щодо проведення заходів, пільги та матеріальна допомога, он-лайн наради, лікування та реабілітація, а
також земельні питання.

Через впровадження карантину та режиму надзвичайної ситуації функціонує цілодобова обласна «гаряча лінія» 0 800 508 876, на яку надходять звернення щодо ситуації з поширенням коронавірусної інфекції на Черкащині.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.