МЗС запустило чат-бот для допомоги громадянам у консульських питаннях

МЗС за підтримки однієї з найбільших криптовалютних бірж Європи WhiteBIT запустило чат-бот для допомоги українцям по всьому світу.

Чат-бот одночасно може обслуговувати кількох користувачів та надавати консультацію щодо найбільш поширених запитань: правил в’їзду до іноземної країни, оформлення тимчасового захисту, соціального забезпечення, повернення в Україну, консульських послуг.

Його використання полегшує процес отримання необхідної інформації громадянами України, які через війну вимушено виїхали до інших країн, та суттєво збільшує масштаби й можливості отримання допомоги. Тепер отримувати інформацію стане простіше, швидше та зручніше.

Чат-бот доповнить діяльність call-центру, який розпочав роботу в червні минулого року. За цей час call-центр опрацював близько 15 тисяч дзвінків. Криптобіржа WhiteBIT забезпечила ресурсну підтримку цілодобової діяльності call-центру, комплексну організаційну підтримку та допомогу для консульської служби України, а МЗС — спеціальне навчання операторів, які працюють зі зверненнями громадян. Вони мають усі необхідні компетенції для надання українцям якісних інформаційних послуг.

Географія звернень найрізноманітніша і налічує 96 країн. Найбільше запитів на допомогу надійшло з Німеччини, Польщі, Італії, Туреччини та України.

Запитання, з якими звертаються до call-центру, найчастіше стосуються забезпечення прав громадян та законних інтересів за кордоном, умов перебування в різних країнах світу (соціальні та медичні послуги, умови працевлаштування, митні правила, питання щодо народження дитини, легалізації документів) тощо.

Отримати допомогу через чат-бот можна за посиланням: https://t.me/MZSUkrain_bot.

Крім чат-бота, громадяни також можуть звернутися до call-центру за номером +38 (044) 224-57-20.

За інформацією Міністерства закордонних справ України

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.