МОН запустило кампанію з рекламою профосвіти

профосвітаМіністерство освіти запустило комунікаційну кампанію про переваги здобуття професійної освіти. Про це повідомив під час брифінгу повідомив заступник міністра освіти Ігор Гарбарук, передає osvita.ua.

За його словами, метою кампанії «Ми змінюємося» є підбиття підсумків результатів змін у професійній освіті, а також позбавлення її від стереотипів.

«Наша ціль – показати, як ми виросли за останні кілька років, адже тепер профтехи – це місце, де учень може отримати професію мрії та не сумніватися в подальшому працевлаштуванні», – зазначив Гарбарук.

У межах комунікаційної кампанії Міністерством освіти запущено діджитал-рекламу в Instagram, Facebook, Tik-Tok і Youtube.

«Тільки в Tik-Tok ми набрали 2,6 млн переглядів. Крім того, ми звернулись до суспільства через кращі радіостанції країни та розповіли про переваги навчання у профтехах на прикладі двох випускників: Ясі та Стаса. За тиждень реклами вже маємо близько 4 млн прослуховувань», – зазначив заступник міністра освіти.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *