Майбутні маркетологи змагалися у конкурсі на кращу рекламу

DSC_8034У Смілянському коледжі харчових технологій під час декади фахових дисциплін економічного циклу провели «Конкурс на кращу рекламу» серед студентів другого та третього курсів спеціальності «Маркетингова діяльність» під керівництвом викладачів комісії фахових дисциплін економічного циклу Лариси Євгеніївни Орленко та Марини Сергіївни Соколан.

Метою даного заходу було показати вміння та здібності студентів щодо  представлення та  просування товару.

 Оцінювання команд, які брали участь в конкурсі, проводилося за критеріями: товарна марка; назва товару; плакат; відеоролик; презентація команди; незалежне голосування студентів коледжу, яке проводилось після дегустації запропонованого товару.

Студенти  підійшли до участі в конкурсі  творчо та креативно – саме так, як вимагають реалії життя від професії «Маркетолог».

За результатами оцінок журі та незалежного голосування студентів команди отримали однакову кількість балів.

Представники торгових марок «Айсберг» і «Фішдом», довели, що успіх товару залежить від його презентації та вдалого маркетингу, і реклама  є важливою складовою у свідомості споживача.

Учасники конкурсу здивували присутніх гостей своїм підходом до проведення рекламної кампанії, інформує прес-центр навчального закладу.

DSC_7984 DSC_8197DSC_8199

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.