КВИТКИ НА ПОТЯГИ ЗНОВУ МОЖНА КУПУВАТИ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛ

З 12 лютого Укрзалізниця відновила підключення агентів до автоматизованої системи продажу квитків через мережу Інтернет. Завдяки цій послузі пасажири можуть оформляти електронні проїзні документи не тільки на сайті Укрзалізниці, але й через канали самообслуговування, зокрема термінали, офіси туроператорів та ін. Підключення агентів здійснюється згідно з порядком, який розміщений на сайті Укрзалізниці. Наразі до автоматизованої системи вже підключено 10 агентів. На початку жовтня минулого року Укрзалізниця тимчасово призупинила прийом заявок агентів на підключення їх до автоматизованої системи продажу електронних проїзних (перевізних) документів через зовнішні канали обслуговування. Це викликано необхідністю перевірити роботу автоматизованої системи при великому навантаженні.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *