КП «ВодГео» має необхідний кадровий потенціал для розвитку

Таку думку висловив комерційний директор «ВодГео» Валерій Трегубов і пояснив, що на разі колектив підприємства є кваліфікований і компетентний. «ВодГео» вже провів низку заходів для покращення роботи, більше того, деякі з них вже почали впроваджувати. Про що саме йдеться? По-перше – це енергоефективність.

Саме енергоефективність, вважають на підприємстві, є одним із ключових аспектів розвитку «ВодГео». Під енергоефективністю потрібно розуміти зменшення використання електроенергії. Його можна отримати, встановивши нові насоси. Вже розпочалася підготовка по заміні старих насосних станцій на нові. Це стосується як водопостачання, так і водовідведення. Першочергово щодо водопостачання планується  замінити два насоси на другому та третьому підйомах. Це дасть змогу економити близько 75 тис. грн. щомісяця, а окупиться обладнання через 7 місяців. Що ж стосується водовідведення, то із 9  каналізаційних станцій, першочергово модернізацію пройдуть три. Економія становитиме  10 -140 тис. грн. щомісяця, все залежить від режиму експлуатації. Окупляться ці станції через 10 місяців. 

Таким чином, як наголошує Валерій Трегубов, за перший місяць роботи поточного року спеціалісти «ВодГео» розробили чіткий, покроковий план дій задля розвитку підприємства з конкретними цілями і завданнями.

Все обладнання планується закупити у польської фірми, яка готова поставити його на умовах розстрочки. Сплачувати за обладнання будуть за рахунок зекономлених грошей. Валерій Трегубов наголосив, що «ВодГео» зможе розрахуватися за обладнання власними силами, без залучення інших коштів, приміром із міського бюджету. Перше обладнання планують встановити вже у березні, а решту в квітні. У першому кварталі, це 5 об’єктів.

Наступний крок – перехід на автоматизацію. У «ВодГео» не приховують, що перехід на автоматизацію призведе до скорочення працівників. Однак це вимушений крок, на який підприємство готове піти задля того, аби стати більш сучасним та ефективнішим. Які переваги автоматики перед людиною і чим вона краща за людину? Найголовніша перевага – економічна.

Як пояснює комерційний директор «ВодГео», одну каналізаційну станцію обслуговують 5 працівників, (машиністів), які змінюють один одного цілодобово. Робота машиніста полягає в тому, аби слідкувати за роботою систем. Теж саме може робити і автоматика, тільки більш ефективно і при цьому вона не змінюється, умовно кожні 5 годин.  Наразі закуплено обладнання для двох таких станцій, які мають запрацювати в тестовому режимі до кінця місяця. 

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.