Контактний центр допоміг вирішити майже 420 звернень від черкащан

3_142849289632Черкаський контактний центр у вересні вже опрацював 419 звернень від громадян. Люди зверталися із питань охорони здоров’я та інших ситуацій в області, спричинених поширенням коронавірусу. Загалом з початку карантину сюди надійшло 6292 звернення.

Проблематика цих звернень охоплює фактично всі сфери соціально-побутового забезпечення,які потребували оперативного реагування:

  • обмежувальні заходи, пов’язані з поділом на зони по рівням епідеміологічної безпеки;
  • роз’яснення щодо умов адаптивного карантину;
  • статистика захворюваності в розрізі районів;
  • обмежувальні заходи, умови самоізоляці , використання застосунку «Дій вдома»;
  • медична допомога: консультації сімейних лікарів, виклик «швидкої допомоги», проведення тестування на COVID-19, отримання інших медичних послуг під час карантину;
  • умови госпіталізації;
  • надання контактних даних лікувальних установ;
  • психологічна допомога вразливим верствам населення;
  • щодо функціонування закладів освіти.

Усі звернення були розглянуті, а заявники отримали обґрунтовані відповіді та довідково-консультативну інформацію.

Черкаський обласний центр працює цілодобово.

Сервіс доступний за номером 0800508876. 

Дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів.

Пресслужба Черкаської ОДА

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *