Голова Черкаської ОДА про сервісну службу

12922403_1040659409326983_486829360_o– Якось будучи у Смілі, я без попередження заїхав до Центру з надання адміністративних послуг. Враження було двояке: з одного боку, усе більш-менш працює, з іншого – умови далеко не найкращі, перелік послуг «шкутильгав». Але найголовніше – це не була повноцінна сервісна служба для громадян, якою має бути ЦНАП. Тоді з місцевою владою ми вирішили зробити пілотний проект – як приклад для решти. Чому повноцінна робота таких центрів важлива? Тому що це – ефективний механізм боротьби з корупцією. Ризики виникають там, де є прямий контакт чиновника та громадянина.

Оновлений Смілянський ЦНАП облаштували на умовах співфінансування з обласного та міського бюджетів. Попереду ще багато роботи, але старт хороший. Тепер головні завдання – максимально налагодити роботу центру, активно впроваджувати електронізацію послуг, а місцевій владі слід подбати про мотивацію для адміністраторів. Цей ЦНАП у Смілі має стати прикладом для решти міст і районів.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.