Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

Відповідно до завдань поставлених в країні щодо соціальної політики, питання організації прийому громадян та роботи із зверненнями завжди в числі першочергових в Смілянському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Черкаської області, повідомляє начальник об’єднаного управління Олександр Супряга.

Протягом дев’яти місяців 2016 року до управління надійшло 156 письмових звернень, 158 осіб звернулися на особистий прийом та 90 осіб – на виїзних прийомах громадян.

Питання, з якими пенсіонери звертаються до управління стосувалися переважно механізму нарахування і перерахунку пенсій різним категоріям громадян та індексації пенсії.

Начальником об’єднаного управління та його заступниками проведено 29 виїзних прийомів громадян, на яких були дані роз’яснення щодо змін в пенсійному забезпеченні, зарахування до страхового стажу періодів роботи, надані вичерпні відповіді на запитання громадян.

Особисто начальник об’єднаного управління на апаратних нарадах, на зустрічах у квартальних комітетах інформує про питання, які турбують Пенсійний фонд, а саме: заборгованість до Пенсійного фонду, своєчасність перерахунків, виплата заробітної плати менше встановлених розмірів. Проведено 14 виступів в трудових колективах, де були присутні 808 осіб. На цих зустрічах надавалися роз’яснення щодо участі в загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванні на добровільних засадах, прямої залежності страхового стажу застрахованих осіб від своєчасної сплати внесків роботодавцями.

В Смілянському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Черкаської області створена громадська приймальня, що працює за принципом «єдиного вікна», де пенсіонери та жителі міста і району можуть отримати роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства. Протягом 9 місяців 2016 року в громадську приймальню звернулось 13 127 осіб.

Для спрощення процедури отримання жителями міста та району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють,  в управлінні працює «гаряча» телефонна лінія. Станом на 01.10.2016 року  на «гарячу» телефонну лінію звернулось 191 особа.

Також, в управлінні запроваджено скайп-зв’язок за адресою smilapfu для надання відповідей з питань діяльності органів Пенсійного фонду. Протягом звітного періоду через засоби скайп-зв’язку до управління звернулося 2 особи.

    Управління тісно співпрацює з міською організацією ветеранів війни і праці, Смілянською спілкою ветеранів війни в Афганістані, Смілянською територіальною організацією Українського товариства сліпих, громадською організацією «Чорнобиль», з центром зайнятості населення, міською профспілковою організацією працівників щодо взаємного сприяння у здійсненні пенсійної реформи, проведенні спільних дій по інформуванню населення про зміни в пенсійному законодавстві.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *