Знаходяться в епіцентрі сучасного освітнього процесу

IMG_20180212_095232Використання інформаційно-комунікаційних та хмарних технологій на уроках української мови та літератури в школі №3-колегіумі сприяє підвищенню якості освіти, формуванню предметних та метапредметних знань, умінь, навичок, розкриттю здібностей учнів, підготовці до життя у високотехнічному конкурентному світі.
Учителі української мови та літератури для зручності ІКТ-інструментарій систематизують, використовуючи Symbaloo – сервіс візуальних закладок, за допомогою якого можна вибрати сервіси або закладки, якими потрібно користуватись та організувати свій робочий стіл.
Хмара слів – це один із способів візуалізації текстової інформації, який педагоги успішно використовують в навчальній роботі. Сервісів для створення хмари слів досить багато. Кольорова хмара зі слів приковує погляд до об’єкта і змушує зосередитися на матеріалі. Хмара містить у собі як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і смислове навантаження – сам текст.
Застосування інтелект-карт у навчанні школярів дає величезні позитивні результати, оскільки діти вчаться вибирати, структурувати й запам’ятовувати ключову інформацію, а також відтворювати її в подальшому. Розумові карти допомагають розвивати креативне і критичне мислення, пам’ять і увагу школярів, а також зробити процеси навчання цікавішими й результативнішими. За допомогою розумових карт можна запам’ятати і класифікувати велику кількість інформації.
LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Педагоги використовують їх в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. Використання цього сервісу дає можливість не тільки здивувати учнів, а й сприяє кращому засвоєнню знань та вмінь. Крім того, створені вправи можна використовувати на комп’ютерах, мультимедійних дошках, планшетах, смартфонах, повідомляє прес-центр школи №3-колегіуму
За допомогою Google Форми наші творчі педагоги створюють опитувальники, вікторини, анкети. Цей ресурс також використовують для організації засобів діагностики і моніторингу виконання домашнього завдання та самостійної роботи на уроці.
Творче використання інтернет-ресурсів допомагає вчителям школи №3-колегіуму знаходитися в епіцентрі сучасного освітнього процесу, формувати та підтримувати власну інтелектуальну форму, а також візуалізувати, «віртуалізувати» програмовий матеріал, зробивши кожен свій урок цікавим та сучасним.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *