Жителям Черкащини пояснюють як проконторюлювати якість напруги

1523951276_1Майже кожне третє звернення, яке надходить від громадян до інформаційно-консультаційного центру ПАТ “Черкасиобленерго”, стосується якості напруги. Проте, переважна більшість скарг під час перевірки не знаходять підтвердження. На кожне звернення, яке надходить до ІКЦ, працівники складають службову записку і направляють директору РЕМ. Він дає розпорядження здійснити перевірку ліній оперативно-виїзною бригадою.
Коливання напруги – об’єктивне явище, оскільки такою є природа змінного струму. Проте, є чітко визначені норми коливань. Відповідно до Національного стандарту України, ДСТУ EN 50160:2014 “Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності” (EN 50160:2010, IDT), пункту 4.1 “Національна примітка”: Стандартна національна напруга для мереж низької напруги загальної призначеності в Україні тимчасово має значення 220 В. А в пункті 4.2.2.1 цього ж документу вказано: У нормальних робочих умовах, за винятком періодів, під час котрих відбувались переривання напруги, змінення напруги не повинні перевищувати ± 10 % від величини номінальної напруги. Тож допустимі межі коливання напруги складають: нижній допустимий поріг напруги – 198 В, а верхній – 242 В.
 
Звертаємо Вашу увагу на те, що виміри параметрів якості електромережі проводяться лише сертифікованими у визначеному порядку приладами. Взаємовідносини між ПАТ “Черкасиобленерго” та побутовими споживачами регламентуються Правилами користування електричною енергією для населення (далі ПКЕЕН), які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1999 року за № 1357 (зі змінами та доповненнями). Правила обов’язкові для виконання всіма споживачами і енергопостачальниками незалежно від форм власності (абзац другий пункту 1).
 
Пунктом 3 Правил визначено, що “Споживання електричної енергії, здійснюється на підставі договору про користування електричною енергією між споживачем і енергопостачальником, що розробляється енергопостачальником згідно з типовим договором про користування електричною енергією”.
 
В договорі обов’язково вказується величина дозволеної для використання потужності (кВт).
 
При розгляді звернень  громадян  на адресу ПАТ “Черкасиобленерго” або Урядової гарячої лінії щодо якості надання послуг електропостачання, у більшості випадків за результатами обстежень і проведених контрольних вимірювань електричної напруги  на повітряних лініях напругою 0,4 кВ, від яких здійснюється електропостачання будинків споживачів, вбачається наявність підстав щодо недотримання іншими споживачами електроенергії (яким здійснюється постачання електроенергії цими ж мережами) режимів її споживання відповідно до укладених договорів на користування електроенергією. 
 
При визначені організаційно-технічних заходів по приведенню рівнів напруги в електромережі до вимог нормативно-правових документів, ПАТ “Черкасиобленерго” залишає за собою право у відповідності до п.37. абз.3 ПКЕЕН “встановлювати технічні засоби, які обмежують постачання електричної енергії споживачу у межах, передбачених договором”.
 
В разі зниження напруги чи з інших питань щодо якості послуг ПАТ “Черкасиобленерго” телефонуйте до кол-центру за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57 та мобільними номерами (073) 781-87-87, (067) 690-48-48 (цілодобово).
Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *