Жителі Сміли та Черкас найбільше зверталися до контактного центру щодо неякісних комунальних послуг

номер телефонуІз початку 2022 року фахівці обласного контактного центру отримали та опрацювали 2 561 звернення від громадян. Про це повідомила Лариса Ходаковська, директорка Черкаського обласного контактцентру, передає пресслужба Черкаської ОДА.

Станом на середину лютого цього року левову частку всіх опрацьованих звернень, що надійшли з Урядової «гарячої лінії» та безпосередньо до Контактного центру, становлять питання соціального захисту населення, охорони здоров’я та комунального господарства.

У комунальному секторі – неякісне надання послуг із централізованого опалення та водопостачання. Найбільше звертаються з цього приводу жителі Черкас та Сміли.

У секторі соцзахисту населення стурбоване очікуванням субсидії на комунальні послуги. Потім, після її отримання, чимало людей висловили невдоволення cуттєво зниженими її розмірами порівняно з минулим роком. Непоодинокими є і факти затримки державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

Одинокі матері звертаються з проханням роз’яснити правильність нарахування розміру соціальної допомоги або посприяти у виплаті коштів за січень. Заявники наполягають на терміновому вирішенні питання, адже для багатьох допомога з малозабезпеченості є вагомою частиною сімейного бюджету, а інколи і єдиним фінансовим ресурсом, тобто засобом до існування.

Щодо ситуації з коронавірусом, частими є звернення з приводу неможливості безкоштовно здати ПЛР-тест, сконтактуватися з сімейним лікарем, отримати направлення до профільного фахівця чи на лабораторні аналізи, вирішити питання госпіталізації. Тож люди змушені додатково телефонувати до контакт-центрів МОЗУ і НСЗУ для більш гострого реагування на проблему.

Чимало актуальних питань довідкового характеру у Черкаському обласному контактному центрі вдається вирішити одномоментно. Заявники запитують, цікавляться можливістю та ходом вирішення тої чи іншої проблеми — їм наддають первинні необхідні контактні дані. Це і про місця розташування та графіки роботи вакцинальних центрів, функціонування державної програми «єПідтримка»; контакти різноманітних служб чи установ тощо.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *