Запит «Укрзалізниця квитки» увійшов до трійки лідерів пошукового рейтингу «покупка року»

Запит «Укрзалізниця квитки» увійшов до трійки найбільш вживаних українцями в категорії «покупка року». Про це повідомив Google Україна з посиланням на рейтинг найпопулярніших запитів, складений за підсумками 2018 р., інформує «Магістраль». Активність купівельного попиту українців підтверджує і той факт, що вже понад 50 % квитків для проїзду в пасажирських поїздах в Україні купують через інтернет.

Проаналізувавши мільйони пошукових запитів, Google Україна дізнався, що ж найчастіше шукали українці та які питання ставили Google у 2018 р. Зокрема, покупкою року, за даними Google Україна, став «бейблейд». На другому та третьому місцях у цій категорії розташувалися «Т2» й «Укрзалізниця квитки». Також українці шукали, як купити в інтернеті «МАУ квиток», «Iqos» і «біткоіни».

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця 4 грудня 2018 р. реалізувала рекордну кількість квитків — 244 тис., з них 148 тис. квитків (61 % від загальної кількості) пасажири придбали через інтернет, решту — у залізничних касах.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.