За перше півріччя органи прокуратури Черкащини вирішили по суті більше 70% звернень

Одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури України є розгляд звернень громадян.
За 6 місяців 2016 року до органів прокуратури Черкаської області надійшло 5 939 звернень, з них вирішено по суті 4 238 звернень, у тому числі 287 – від народних депутатів України, з числа вирішених 80 звернень задоволено.
Необхідно відмітити, що значна кількість мешканців області звертається до приймальні громадян з питаннями, вирішення яких вже не відноситься до компетенції органів прокуратури. Так, цього року лише 1 618 (27%) скарг стосувалися питань, виключно компетенції органів влади та контролю, тож відповідно до чинного законодавства прокуратурою їх скеровано для вирішення за належністю.
Акцентуємо увагу громадян на тому, що Верховною Радою України 14.10.2014 прийнято новий Закон України „Про прокуратуру”, яким внесено зміни до низки законодавчих актів України, чим обмежено повноваження органів прокуратури України, в тому числі в частині нагляду за додержанням прав і свобод людини і громадянина, додержанням законів з цих питань органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, посадовими і службовими особами (так званий „загальний нагляд”). Нині прокуратура виконує зазначену функцію виключно у формі представництва інтересів громадянина або держави в суді, за наявності для цього підстав, чітко передбачених Законом України «Про прокуратуру».
Слід зазначити, що з вирішених переважають звернення з питань досудового розслідування – 2 761, з яких більшість на дії і рішення слідчих органів поліції – 872 звернення, з питань представництва інтересів громадян і держави в суді – 121 та з інших напрямків прокурорської діяльності.
Крім того, у прокуратурі Черкаської області працює телефон „гарячої лінії”, на який протягом 6 місяців поточного року надійшло 87 звернень громадян.
Упродовж першого півріччя поточного року в органах прокуратури області на прийомі побувало 2 095 громадян, з яких 383 прийнято керівниками прокуратур різних рівнів. Особисто прокурором області прийнято 106 мешканців регіону, прийом громадян здійснювався у тому числі і за місцем їх роботи і проживання. У кожному конкретному випадку, в межах компетенції вживалися заходи з метою реального поновлення законних інтересів заявників.
Також прокуратурою області постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.
Упродовж 6 місяців 2016 року до органів прокуратури області надійшло 62 запити на отримання доступу до публічної інформації.
За результатами розгляду запитів надано 46 інформацій, 16 роз’яснень, 8 запитів скеровано іншим розпорядникам. Відмов у задоволенні запитів не було.
Запити надходили з питань: досудового розслідування – 15, кадрових – 16, з питань організаційно-розпорядчої діяльності – 2, з інших питань – 13.
Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність органів прокуратури області, як розпорядника інформації, запитувачами  до суду не оскаржувались.
Робота за вказаним напрямом триває, повідомляє прес-служба прокуратури Черкаської області.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.