З початку року від черкащан надійшло понад 560 заяв щодо захисту прав споживачів

В умовах воєнного стану в Україні припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду.

Попри це Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області продовжує виконувати свої основні функції – захищати безпеку споживачів, їхні права й інтереси.

Фахівці відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Держпродспоживслужби в Черкаській області впродовж 9 місяців 2022 року розглянули 569 заяв та скарг громадян щодо порушення законодавства про захист прав споживачів. Із цих звернень 129 надійшли у письмовій формі, 440 – в усній.

За сприяння управління споживачам повернуто коштів на загальну суму 65,9 тис. грн.

Переважна кількість скарг стосувалася порушення прав споживачів при придбанні складної побутової техніки, ПВХ конструкцій, інших груп товарів, нарахування за надані житлово-комунальні послуги, а також порушення Порядку провадження торговельної діяльності та правил обслуговування на ринку споживчих товарів.

Відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, фахівці відділу надають допомогу у складанні письмових претензій та заяв до суб’єктів господарювання, а також усні роз’яснення в кожному випадку індивідуально.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.