Як смілянських школярів спонукають розвивати інженерний потенціал

83046781_1244684362402560_7223031026363138048_o_resizeТретьокласники школи №3-колегіуму разом з класним керівником Наталією Маценко стати учасниками «Інженерного тижня», який розпочався з початком нового навчального семестру. Це була чудова можливість для вчителів перетворити школи на один тиждень на мейкерські та дослідницькі лабораторії, щоб зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу.

Розпочали наші школярі його з виклику «Паперовий ланцюг», що виявив те, як діти вміють працювати в команді, домовлятися одне з одним та шукати найоптимальніші шляхи вирішення завдання.

Також третьокласники дослідили зовсім інший принцип руху предметів вперед і, звісно, розважилися!

Побудуй із зубочисток вежу настільки високу, як тільки зможеш! Черговий виклик Інженерного тижня був для учнів дуже захопливим! Вони зрозуміли, як важливо правильно розрахувати стійкість конструкції та міцність з’єднання елементів.

А іще учні досліджували вплив довжини корпусу ракети та її симетрію на висоту польоту та його якість, виготовляли спектроскоп та термометр, вчилися самостійно з відібраних матеріалів конструювати два музичних інструменти: пан-флейту і банджо.

В останній день тижня маленькі винахідники конструювали анемометр, ловців вітру, калейдоскоп, перископ, та ще й виготовляли штучний сніг. А звичайна упаковка з-під піци перетворилася у руках юних дослідників-конструкторів на цікавий лабіринт.

Прес-центр школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *