Як першокласників вчать бути підприємливими

44513251_1099513033559502_4273903002558922752_nНасичений цікавими подіями був для учнів 1-Б класу школи №7. Тиждень отримав назву «Ми – підприємливі». Учні доводили, що мають якості підприємливої людини: створили «Візуальний словник», стали маленькими добродіями і добродійками. У рольовій грі навчилися ставити запитання, виготовляти запрошення та складати офіційну подяку. 
Особливе задоволення діти отримали від математичної естафети, адже за правильно виконані завдання отримували «гроші», вчилися їх рахувати у команді «підприємців». Створили класне «грошове дерево», яке спонукало дітей наполегливо працювати на спільний результат. 
Розкриваючи таємниці яблучного бізнесу, учні дослідили:

  • Чому яблуко не тоне?
  • Чому розрізане яблуко темніє?
  • Як залишити його свіжим і привабливим після розрізання?
  • Що нагадує всередині впоперек розрізане яблуко?
  • Чому стародавні алхіміки вважали яблуко символом знань?
  • Що можна виготовити із яблук?
  • Як досягти швидкої реалізації своєї продукції?

Майбутні підприємці склали поради щодо користі щоденного вживання яблук, співали пісню «Яблучка червоні», заглянули у чарівний світ «Богданівських яблук» Катерини Білокур та зробили власну заготовку яблук у банках на зиму, нестандартною технікою малювання – кусочком яблука. Грошове дерево поповнилося купюрами, а діти – практичними навичками.

Сюрпризом для учнів став і наступний день, першокласники відчули себе бізнесменами, які вирощували, збирали і реалізовували овочі. Діти розвивали творче мислення і дизайн у створенні кошика здоров’я із овочів. Проданий товар приніс прибуток групам бізнесменів. Його діти рахували дружно і з особливим завзяттям. 

Доречним був бінарний урок – музичне мистецтво та математика. Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу» допомогла «підприємцям» стати дружною командою однодумців, розв’язувати спільно проблеми та вдосконалити свої навички у лічбі. 

Так, щоденно здобувачі освіти вчилися висловлювати ідеї, які потрапили до скарбнички, що можуть вони зробити вже сьогодні. Як з найбільшою користю можна використати спільно зароблені кошти? Що робити із нереалізованим товаром? У дискусії народжувалося вміння прийняття спільного рішення і формувалися життєво необхідні компетентності.

Прес-центр школи №7

44541339_1099514180226054_103124569958645760_n 44513251_1099513033559502_4273903002558922752_n 44407342_1099513283559477_3709940437583134720_n

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.