Як педагоги вчать мислити смілянських школярів

DSCN1139+Хімія — це експериментальна наука, і саме через хімічний експеримент можна навчити дитину мислити. Зокрема, сучасний педагогічний процес є початковим джерелом знань, який пов’язує теорію з практикою, доводить правильність теоретичних положень, сприяє формуванню практичних умінь і навичок учнів, розвитку, вдосконаленню і закріпленню знань. Він розкриває інтерес учнів до вивчення хімії і формує їх науковий світогляд.
Експеримент є невід’ємною частиною уроку хімії в школі №3-колегіумі. Існує певна система роботи вчителів хімії Олени Василівни Хлівної та Інни Володимирівни Галети, тому колегіанти добре знають, для чого проводять той чи інший дослід, яке теоретичне значення він має, яке положення підтверджує, на яке запитання допомагає відповісти. Дуже важливо те, що учні обов’язково аналізують результати експерименту, щоб отримати чітку відповідь на поставлене запитання, встановити всі причини й умови, котрі привели до одержання даних результатів. Крім того, правильно організований експеримент виховує у колегіантів свідому дисципліну, розвиває творчу ініціативу, формує бережливе відношення до природи і здоров’я людини.

Прес-центр школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *