Виявляти дискримінаційну рекламу допомагатимуть фахівці профільного громадського об’єднання

GO_rek1Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, голова Індустріального гендерного комітету з реклами, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу» Ірина Лилик та директор Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Марсель Рьотіг підписали меморандум про співпрацю.

Мета документу – посилення боротьби з дискримінаційною рекламою.

Головна домовленість полягає в тому, що завдяки залученню громадської фахової організації, яка діє на ринку маркетингу і реклами, експертиза рекламних повідомлень буде незалежною та неупередженою.

До виявлення дискримінаційних ознак у рекламі залучатимуться фахівці, що працюють на нашому ринку, та міжнародні експерти, які зможуть поділитися кращими практиками та допомогти втілити їх у життя.

У вересні цього року Верховна Рада ухвалила Закон «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі» (№3427). Законом посилено відповідальність за порушення законодавства про рекламу.

До сфери відповідальності Держпродспоживслужби належить, зокрема, захист прав споживачів реклами.

З початку року Служба порушила 67 справ щодо дискримінаційної реклами та наклала штрафів на суму більше 146 тисяч гривень, повідомили в обласному управлінні Держпродспоживслужби.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *