Все, що запланували в першому кварталі, виконали

ВодГеомоторКомунальне підприємство «ВодГео» на початку 2019 року анонсувало провести низку заходів, спрямованих на поліпшення роботи підприємства,  підвищення якості надання послуг з водопостачання та водовідведення, розширення напрямків діяльності тощо. Впродовж кількох місяців  здійснюється  модернізація та оптимізація на каналізаційно-насосних станціях та інших об’єктах, розпочалися зміни  в роботі абонентського відділу та ін.  Про те, що вдалося зробити, про найближчі плани підприємства розповів комерційний директор КП «ВодГео» Валерій Трегубов.

Модернізація і оптимізація КНС

Передусім про оптимізацію. Дві КНС вже переведено в автоматичний режим роботи. Раніше на них працювало 10 осіб, зараз автоматика діє самостійно і не потребує людського фактора. Ці об’єкти під охороною і відповідно працюють в оптимальному режимі. Ще на трьох станціях запланували замінити насосне обладнання на більш економічно вигідне. Ми порахували, що заміна лише трьох насосів дозволить економити до 140 тисяч грн. на місяць, не кажучи вже про інші заходи. На сьогодні один насос вже встановили, монтаж другого завершують, третій маємо отримати цими днями. Таким чином протягом першого кварталу ми модернізували п’ять з дев’яти КНС, тобто в частині каналізаційно-насосних станцій виконали все, що планували. Крім цього,  на 10-й КНС, що є головною і основною, зробили повну чистку, що не проводилася з часів будівництва КНС. Це очищення дозволило поліпшити екологічну складову. Плануємо продовжити ці роботи, і ще низку об’єктів буде оптимізовано.

ВодГеомотор

В цілому «ВодГео» зуміло інвестувати на технічні потреби понад три млн. грн, де близько 1 млн. грн. – це інвестиції, отримані завдяки народному депутату Сергію Рудику – придбано повітродувку. На даний момент повітродувка вже на підприємстві, відбуваються пуско-налагоджувальні роботи. Ще 2 млн. грн. – це інвестиції в насосне обладнання і оновлення техніки. Очікуємо в наступному кварталі збільшувати інвестиції для того, щоб модернізація і зміни, які відбулися, могли дати істотну економію і оптимізацію. Таким чином будемо стримувати тариф.

Можна сказати, що вже двічі збільшувалася вартість електроенергії і відповідно до законодавства збільшувався фонд заробітної плати, проте завдяки всім поліпшенням, які відбуваються, без істотних змін на підприємстві, без додаткових збитків, вдалося утримати тариф в першому півріччі.

Сьогодні «ВодГео» не є беззбитковим підприємством, як і раніше, поки що має мінусовий баланс, але ця ситуація з місяця в місяць вирівнюється і завдяки модернізації та оптимізації наближаємося до того, щоб за підсумками першого півріччя наблизитися до нульової позначки, тобто збалансувати нашу видаткову і дохідну частини.

Величезну роботу виконуємо безпосередньо на свердловинах. Наведу приклад. Щоб вирішити питання з подачею води кілька років тому, були великі багатомільйонні надходження для того, щоб створити три нові свердловини. Ці свердловини зробили неправильно, води в них немає і їх не запустили. На даний момент порушена кримінальна справа за фактом, що ці три свердловини так і не запрацювали, а величезну кількість державних коштів витрачено. На тлі всього цього хочу сказати, що «ВодГео» своїми силами відновив свердловину, яка вісім років не експлуатувалася. Виконавши всі необхідні роботи, технічні служби нашого підприємства домоглися, що ця свердловина стала за дебетом однією з найбільш вигідних і дає потрібний обсяг води. Крім цього, в резерві є ще свердловина, яку ми почистили, і ще дві, на яких виконали відповідні роботи.

Крім цього, в першому кварталі купили 4 додаткових насоси на свердловини і домоглися цілодобової подачі води місту. Хочу зазначити, що в цей час минулого року воду подавали за графіком. Сьогодні вода є вдень і вночі, 85% людей – з водою і навіть не замислюються про те, що минулий Великдень святкували з водою за графіком.

ВодГео

Всі ці комплексні заходи, безумовно поліпшують роботу «ВодГео».

Шкода, що тих зусиль, які нині докладаємо, недостатньо для того, щоб вирішити всі проблеми підприємства, які накопичилися за минулі роки. Але хочу сказати, що наша команда, технічні служби дуже добре попрацювали – зробили величезну кількість об’єктів і впродовж першого кварталу виконали робіт на рівні річних обсягів минулого або позаминулого року. По наростаючій маємо великі плани на наступний квартал, ведемо мову про інвестиції в наступні насоси. Варто сказати, що це перший досвід «ВодГео». Почали спілкуватися  безпосередньо з виробниками та імпортерами обладнання на предмет розстрочки, тобто ті насоси, які надходять, купуємо в розстрочку, а з економії протягом року відповідно до договору планомірно зможемо виплатити. І це жодним чином не вплине на тариф і не потребуватиме додаткових коштів з бюджету. Тобто, ми не просимо грошей і готові наступну партію обладнання придбати в розстрочку. Це дасть суттєву користь,  очікуємо, що за підсумками першого півріччя зможемо отримати до 400 тисяч загальної економії у грошах.

Розширюємо спектр послуг

Активно працюємо за таким напрямком, як викачування вигрібних ям. На цьому питанні хотілося б окремо зупинитися. Справа в тому, що викачування вигрібних ям відповідно до закону є комунальною послугою. Ми говоримо про те, що якщо послуга є комунальною, то на неї повинні поширюватися пільги і субсидії. На сьогоднішній момент КП «ВодГео» не є виконавцем послуг з вигрібних ям і люди платять повну вартість, яку виставляє підприємство їм в рахунках згідно з калькуляцією. Однак зараз це питання ми порушили на рівні управління житлово-комунального господарства. Просимо, щоб влада зробила необхідні дії для проведення конкурсу, яким визначили Виконавця цих послуг, саму ж послугу визначили як комунальну, встановили відповідний тариф, і тоді багато людей зможуть скористатися послугою викачування ям за пільговою ціною, оскільки державою гарантована їхня підтримка. Якщо це вдасться зробити, то, прогнозуємо, що обсяг викачування вигрібних ям значно збільшиться, і «ВодГео» до цього зараз технічно готується.

Зміни в роботі абонентського відділу

Головне завдання абонентського відділу в нових реаліях полягає в тому, щоб не створювати додаткових проблем і складнощів для абонентів. Говоримо про те, що при нормальній роботі жоден житель міста не повинен і згадувати, що є така організація, як «ВодГео». Підприємство не повинно створювати проблем у житті, забирати час, увагу, про нього варто згадувати двічі на місяць, коли треба передати показники лічильника і потім оплатити платіжку, яку виставили.

Тому вирішили максимально мінімізувати і спростити надання послуг «ВодГео». Наприклад, якщо у людини неправильна інформація в квитанції і вона хоче зробити перерахунок, скажімо зменшити суму оплати, через те що показники в квитанції і на лічильнику розходяться. Як відбувалася ця процедура раніше? Щоб зробити перерахунок, людині необхідно було приїхати у «ВодГео», написати заяву про перерахунок, потім написати пояснення, чому, з її точки зору, необхідний цей перерахунок і чому така різниця виникла, потім до споживача у призначений час виїжджав контролер, фотографував його лічильник, і після цього порівнювали показники і приводили до правильних. Виникає питання: навіщо людині потрібно особисто приїжджати на «ВодГео» і писати заяву про перерахунок? Цю заяву можна написати вдома, коли прийде контролер. Тобто ведемо мову про те,  що людині достатньо зателефонувати, сказати, що є розбіжності, домовитися, в який день контролер може прийти додому. Контролер прийде, перевірить, якщо побачить різницю в показниках між фактичними і тими, що в документах, то споживач прямо на місці може оформити стандартну заяву, написати пояснення і контролер все це принесе на підприємство. Тобто людина не повинна приїжджати на підприємство без якоїсь видимої причини.

Другий момент – такі послуги, як повірка, монтаж, демонтаж, опломбування, розпломбування лічильника. Щоб отримати якусь з цих послуг, люди писали заяви, просили зробити ці заяви у вигляді доповнення до договору, тобто підписували якийсь документ. Виникає питання: навіщо людині особисто приїжджати для того, щоб підписати документ на якісь види робіт, якщо оплата цієї роботи здійснюється за фактом їх надання. Тобто, якщо людина оплатила розпломбування або в касі підприємства або через банк і повідомила про проплату, невже цього недостатньо? Навіщо підприємству перестраховуватися, щоб споживач підписував якісь документи, після яких він все одно платить гроші?

Йдеться про те, що система роботи з абонентами повинна бути максимально спрощена. Люди не повинні бігати по колу, писати купу заяв, якихось документів. Якщо є питання, потрібно зателефонувати контролеру або організатору зі збуту (їх тепер більше – п’ятеро), вирішити питання або викликати контролера і в домашніх умовах все з’ясувати. Якщо це монтаж або демонтаж, опломбування або розпломбування – до людини приходять додому працівники підприємства, тобто основна маса всіх послуг передбачає виїзд до споживача додому. Таким чином, якщо потрібно, всі оформлення можуть здійснюватися на місці.

Все анонсоване на початку року КП «ВодГео» виконало:

  • КНС працюють в автоматичному режимі;
  • придбано насосне обладнання – всього сім насосів;
  • виконано чистку 4 свердловин;
  • відновлена робота свердловини, яка вісім років не працювала, завдяки цьому місто має воду.
  • відновлена цілодобова подача води;
  • здійснюються роботи в  напрямку екологічного поліпшення ситуації – проведена чистка 10-ї КНС, яка відповідає за роботу з очисними спорудами. Завдяки народному депутату України Сергію Рудику закуплено повітродувку, що дозволить відновити в повному обсязі біологічну очистку;
  • виконано інші внутрішньотехнічні роботи, які дозволили в рази поліпшити екологічну ситуацію.

Роботи не припиняються, рухаємося далі і думаємо, що все буде добре.

сторінка ВодГео

 

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.