Все більше жителів нашої області користується електронними сервісами “Черкасиобленерго”

1637672091_plashkaЗа 9 місяців 2021 року кількість споживачів, які скористались електронними сервісами, зросла майже вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Про це свідчать аналітичні дані програмно-апаратного комплексу «Кол-центр», інформують у ПАТ “Черкасиобленерго”.

Якщо порівняти дані програмно-апаратного комплексу «Кол-центр», то за 9 місяців 2019 року за допомогою сервісів Viber bot та Telegram bot, особистого кабінету та форми на сайті було прийнято 471 тисячу повідомлень. Тоді як оператори кол-центру прийняли меншу кількість дзвінків про передачу показників електролічильників, зокрема 370 тисяч.

Починаючи з 2019 року кількість повідомлень через електронні сервіси виросла майже вдвічі порівняно з дзвінками, прийнятими операторами кол-центру. За 9 місяців 2021 року електронними сервісами отримано 806 тисяч повідомлень. Тоді як операторами кол-центру прийнято 340 тисяч дзвінків. Цей показник свідчить про зручність користування електронними сервісами. Адже це економить час наших споживачів, так і операторів кол-центру.

Нагадаємо, вперше користуватись послугою передачі показників лічильника через безкоштовний Viber bot споживачі розпочали на початку 2018 року. З 2021 року розроблено та впроваджено в експлуатацію Telegram bot.

Крім того, програмно-апаратним комплексом «Кол-центр» також були проаналізовані дані щодо послуги з SMS-інформування споживачів Черкаської області про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії. Така послуга була запроваджена ПАТ «Черкасиобленерго» на початку 2021 року.

Спеціалісти ПАТ «Черкасиобленерго» наголошують, що і надалі працюватимуть над поліпшенням якості електронних сервісів та послуг з метою забезпечення комфорту та зручності споживачів Черкаської області.

А також нагадуємо, що детальну інструкцію з використання Viber bot та Telegram bot ви можете переглянути у розділі Показники на головній сторінці офіційного сайту ПАТ «Черкасиобленерго».

Крім того, на сайті Товариства функціонує Швидка форма та Особистий кабінет споживача за допомогою яких також можна передавати покази лічильника.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *