Відмови теплопостачальних організацій надати громадянам «комунальну розстрочку» на опалення сприйматимуться як недотримання рішення Уряду

З 1 листопада поточного року всі теплопостачальні підприємства зобов’язані оформляти заяви громадян на розстрочку оплати послуг з централізованого опалення, не вимагаючи жодних додаткових документів, непередбачених постановою Кабінету Міністрів № 744.

На цьому наголосив Віце-прем’єр-міністр Володимир Кістіон, коментуючи ситуацію, що склалася з оформленням відповідних заяв у деяких містах України. Так, на урядову гарячу лінію надходять скарги від громадян із Дніпра, Кривого Рогу, Полтави, Ніжина, Запоріжжя та Києво-Святошинського району м. Києва про те, що деякі теплопостачальні підприємства відмовляють їм у наданні можливості сплачувати рахунки за централізоване опалення рівними частинами протягом року.
«Не надаючи жодних аргументованих пояснень, а в деяких випадках вимагаючи навіть передоплат, тепловики позбавляють українців права скористатися урядовою ініціативою. Нагадую, постанова Кабінету Міністрів України № 744 «Про зменшення фінансового навантаження на споживачів щодо оплати послуги з централізованого опалення шляхом створення умов для отримання розстрочки на оплату послуги з централізованого опалення» набрала чинності 1 листопада 2016 року», – заявив Володимир Кістіон.
Він наголосив на тому, що з цієї дати всі теплопостачальні підприємства зобов’язані оформляти відповідні заяви громадян, не вимагаючи жодних інших додаткових документів. «Відмови надати людям так звану «комунальну розстрочку» на опалення сприйматимуться як недотримання рішення Уряду», – підкреслив Віце-прем’єр-міністр.
Він нагадав, що для оформлення розстрочки потрібно лише подати заяву до теплопостачальної організації, яка буде зобов’язана її прийняти і відреагувати відповідним чином.
«Звертаюся до українців, які використовують централізоване опалення та не отримують субсидію. Для того, щоб скористатися наданою Урядом можливістю платити 50% вартості опалення взимку, решту 50% – влітку, необхідно всього-на-всього подати письмову заяву до свого постачальника послуги. І теплопостачальне підприємство зобов’язане прийняти заяву та, починаючи з дати її подання, щомісяця протягом року виставляти половину вартості рахунку за опалення без жодних комісій і передоплат», – зауважив Володимир Кістіон.
У разі відмов «тепловиків» приймати заяви чи оформляти розстрочку Віце-прем’єр-міністр закликав громадян звертатися на урядову гарячу лінію.
«Якщо Ваші права порушуються, телефонуйте на урядову гарячу лінію за номером 15-45, залиште там свою скаргу, і Уряд відреагує належним чином», – наголосив Володимир Кістіон.

За інформацією Урядового порталу

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.