У школі №7 зібралися вчителі англійської мови на загальноміський семінар. Тут обговорили шляхи формування у здобувачів освіти Нової української школи комунікативної компетенції, зміст навчання відповідно психофізіологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку.
Голова шкільного методичного об’єднання вчителів іноземної мови Надьон-Калюжка З.В. звернула увагу присутніх на необхідності вміло поєднувати вимоги програми та інтереси та можливості дітей. Зінаїда Валеріївна поділилася досвідом використання методу розповідання історій (Storytelling), який «занурює» дітей в іншомовну атмосферу, для ознайомлення зі світом. Діти не тільки слухають історії, а й потім зображають сюжети на папері, розмальовують, виготовляють пластилинових героїв, розігрують з допомогою ляльок.
Олексенко К. А, вчитель іноземних мов поділилася досвідом виготовлення handmade виробів на уроках англійської мови. Вказані вироби допомагають учням краще запам’ятовувати вивчений матеріал, застоссовувати його на практиці, розвивати дрібну моторику. Діти із задоволенням беруть участь у таких формах роботи, які проходять у формі гри або змагання.
А гра, як відомо, є природним середовищем спілкування дітей. Для набуття первинного іншомовного комунікативного досвіду, розвитку пізнавальної активності вчителі використовують роботу з лепбуком. Яріш А.А., вчитель англійської мови розповіла присутнім, як вона та її учні створили свій перший англомовний лепбук, у яких формах роботи він використовується найефективніше.
Не обішли своєю увагою вчителі і лего-набори з шести цеглинок, які використовують на уроках для розвитку соціальних умінь та навичок. Робота в команді – активна форма освітньої діяльності на уроках англійської.
Учителі міста взяли участь у майстер-класі та спробували, ставши учнями, вчити англійську по-новому, використовуючи сучасні форми та методи роботи, інформує прес-центр школи №7.
Залишити відповідь