В Україні проведуть кампанію з популяризації профосвіти

профтехМіністерство освіти і науки запускає іміджеву комунікаційну кампанію, метою якої є зміна ставлення підлітків та дорослих до професійної освіти.

Кампанія «Все працює завдяки нам» містить 8 історій молодих випускників профтехів, які розповідають про свій шлях до професії, її цінність та значення, інформує osvita.ua.

За словами міністра освіти і науки Сергія Шкарлета, саме руками випускників профтехів будуть відбудовані мости на півдні та сході України, вироблені деталі для заводів на Донбасі та проведено інтернет у відбудовані квартири.

«Країна дуже потребує фахівців робітничих професій, адже це той тил, який допомагає боротися зі злом та перемагати його», – зазначає міністр.

Серед матеріалів кампанії: головне промовідео, яке транслюватиметься на телебаченні, та 8 деталізованих відео з історіями героїв. Також будуть розміщені сітілайти та борди у найбільших містах України.

Важливою складовою кампанії «Все працює завдяки нам» стане діджитал-реклама, яку запустять у ютубі, інстаграмі та фейсбуці.

Окремим напрямом проєкту стане інфлюенс-маркетинг, тобто промокампанія на сторінках у соціальних мережах блогерів та інфлюенсерів.

Також кампанія дає можливість кожному робітнику приєднатися і нагадати про важливість своєї роботи. Для цього було створено конструктор етикеток: він дозволяє будь-кому розробити персоналізований стікер, який можна клеїти на свої вироби і таким чином сповіщати, що це працює завдяки робітнику, а не само собою.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *