8 листопада у Березняківській школі відбулася конференція, на якій зібралися учні, батьки та вчителі, щоб спільно обговорити шкільні справи. Партнери об’єдналися в команди «учні», «батьки», «вчителі» та зі своїх позицій визначили плюси і мінуси школи.
– Приємно, що перелік шкільного позитиву, який зробила кожна команда, виявився набагато більшим, аніж негатив. В актив школі занесені і сприятлива психологічна атмосфера, і педагогіка успіху, і залучення школярів до участі у різних конкурсах, змаганнях, інтернет-заходах, проектах і програмах тощо. Серед плюсів називали також тепло та затишок у школі, недорогі, але смачні і корисні обіди в їдальні та багато іншого, – інформують у школі.
Проте кожна команда оголосила і переліки проблем школи. Проаналізувавши всі, зупинилися на тій, яку назвали і діти, і батьки, і вчителі. Це технічна незабезпеченість школи, відсутність сучасних засобів навчання, комп’ютерної техніки. Це та проблема, яка гальмує всі наші зусилля в розбудові сучасної сільської школи.
«Важко вивчати предмети лише за книжкою», – говорили діти.
«Нестерпно навчати «на пальцях», – ділилися наболілим учителі. І зрозумілим є бажання батьків, щоб навчання їхніх дітей було сучасним, якісним.
Методом «мозкового штурму» усі команди шукали шляхи вирішення цієї надзвичайно важливої для школи проблеми.
«І нехай ми не знайшли сьогодні якогось чіткого способу, як технічно осучаснити школу, проте ми зрозуміли головне – у партнерських стосунках ми здатні долати найскладніші проблеми!», зазначають у Березняківській школі.
Залишити відповідь