У «ВодГео» удосконалюють роботу абонентського відділу та роботу контролерів

ВодгеоКомунальне підприємство «ВодГео» на початку 2019 року анонсувало низку заходів, спрямованих на поліпшення роботи, підвищення якості надання послуг з водопостачання та водовідведення, розширення напрямків діяльності тощо.
Про те, як на підприємстві змінюють роботу абонентського відділу та роботу контролерів, розповів комерційний директор КП «ВодГео» Валерій Трегубов.

Удосконалено механізм передачі показників лічильника

Важливим моментом є автоматизація. Величезна кількість людей приходила у «ВодГео», оскільки не могла передати показники лічильника. Споживачі були заручниками ситуації, пов’язаної з субсидіями, тобто якщо людина не передасть показники лічильника, а потім відповідно не заплатить, зніметься субсидія. Тому люди, розуміючи, що до них не прийшов контролер з якоїсь причини, а додзвонитися не змогли, змушені були самі їхати на «ВодГео», щоб сказати показники. Це приклад найгіршої роботи абонентського відділу, коли абонент змушений приходити тільки для того, щоб передати показники. Ситуацію виправляємо наступним чином. По-перше, зробили багатолінійний зв’язок. Тепер кожен може додзвонитися. П’ять організаторів зі збуту працюють з населенням в режимі консультування і в тому числі приймають показники у телефонному режимі. У кожного організатора зі збуту в підпорядкуванні два контролери, тому в разі потреби він може направити контролера до абонента для вирішення питання на місці. Таким чином організатор зі збуту має розширені повноваження, тобто не просто відповідає на питання абонента, а має достатньо важелів, щоб не тільки проконсультувати, а й вирішити те чи інше питання.

Відновлено автоматичну передачу показників

Автоматична передача показників через сайт багато років не працювала, тепер її відновили. Дані, які вписує абонент, автоматично заносяться в його особовий рахунок, без участі людини. Це означає, що оператор «ВодГео» вже не може помилитися – показники, передані людиною, відразу записуються в її особовий рахунок і, крім неї особисто, ніхто більше в цьому процесі участі не бере. Є й алгоритм, який захищає від помилки. Якщо людина випадково переплутає і додасть зайвий нуль або цифру, такі показники просто не внесуть, оскільки алгоритм «побачить», що сума надмірно велика. Цей алгоритм постійно допрацьовується і, якщо потрібно, вносимо корективи. Крім цього, розробили спеціальну форму в Telegram, її запустимо в травні. Це означає, що всі абоненти, у яких є Telegram, матимуть можливість передавати показники лічильника через Telegram, через чат-бот. Крім того, запровадимо додаткові послуги, можна буде через чат-бот зв’язатися з контролером, техпідтримкою і написати скаргу керівництву. Дуже важливо, що з’явиться можливість також подивитися баланс, залишок на своєму рахунку, крім цього, ще й отримати електронну квитанцію. Тобто людина в зручний час, в будь-який день через Telegram зможе передати показники лічильника, потім натиснути в меню кнопку «Замовити квитанцію», вона надійде через деякий час, і людина може зробити проплату. Система «Передав – згенерував квитанцію – заплатив» дуже зручна, бо людина платить тоді, коли їй зручно, за ту кількість кубів, яку сама передала. Автоматизація процесу дозволить не звертатися постійно в «ВодГео» з питаннями передачі показників та оплати за отримані послуги. Трохи пізніше плануємо такі ж чат-боти запустити в Viber, можливо в WhatsApp Звісно, якщо буде така необхідність.

Крім цього, протягом наступного кварталу підприємство планує ввести таку послугу, як автоматична передача даних лічильника телефоном через автовідповідач. Тобто людина телефонуватиме на номер «ВодГео» і автовідповідач попросить ввести цифри показників і запише їх. Це для людей старшого віку, яким незручно користуватися сучасними мобільними додатками. Таким чином вдасться в повному обсязі вирішити питання з передачею показників лічильника і абоненти «ВодГео» взагалі забудуть про таку проблему, як неможливість передати показники.

Робота контролерів поліпшить роботу з абонентами

Одним з важливих кроків є удосконалення роботи контролерів. По-перше, контролери більше не ходитимуть, як раніше, у них змінюється алгоритм роботи. Зміна полягає в тому, що контролер здійснюватиме пріоритетні виїзди до тих абонентів, які не передають показників або не платять. Якщо ж людина регулярно щомісяця платить і регулярно щомісяця передає показники лічильника, то не потрібно витрачати час і ресурс підприємства, щоб до таких людей ходити, достатньо раз на півроку провести звірку. Тобто раз на півроку до такого абонента прийде контролер, звірить показники і наступного разу прийде знову через півроку.

Сили треба витрачати на тих абонентів, які не передають показників, і там розбиратися. Тому контролери більше працюватимуть в тому напрямку, щоб встановлювати контакт і працювати з абонентами, які погано платять і не передають показники. Все це дозволить спростити роботу споживачам, а також збільшити надходження підприємства, оскільки контролери будуть пріоритетно задіяні саме в проблемній сфері.

Підприємство придбало повітродувку для забезпечення біологічного очищення каналізаційних стоків

ВГ Вакуленко– Повітродувка потрібна на другому етапі біологічного очищення стічних вод на очисних спорудах, куди подається кисень для життєдіяльності мікроорганізмів, які є в аеротенку, – пояснює майстер очисних споруд КП «ВодГео» Сергій Вакуленко і показує аеротенк. – Звідси вода йде на вторинні відстійники, де проходить освітлення, і потім на контактні резервуари. Це вже, можна сказати, третій етап знезараження, а звідти вже через переливні дошки виходить в річку Тясмин. Очисні споруди запустили в роботу у 1968 році. На той час біологічна очистка вважалася свого роду досягненням в науці. Відтоді минуло більш ніж півстоліття, і зрозуміло, що потрібна модернізація. – Стара повітродувка почала робити ще в 80-х роках, вона дуже енергоємна, затратна, споживає 160 кіловат електроенергії за годину. повітродувкаТому назріла потреба її замінити, – каже Сергій Вакуленко. – Нова повітродувка значно економніша – споживає лише 75 кіловат електроенергії за годину. При цьому продуктивність роботи залишається на тому ж рівні. Хочемо подякувати за придбання повітродувки народному депутату Сергію Рудику.

За перший квартал «ВодГео» зуміло інвестувати на технічні потреби понад три млн. грн., де близько 1 млн. грн. – це інвестиції, отримані завдяки народному депутату Сергію Рудику, зокрема на придбання повітродувки.

Фахівці підприємства стверджують, що нова повітродувка дозволить відновити біологічне очищення в повному обсязі. Наразі ведуться пуско-налагоджувальні роботи.

Сторінка ВодГео

 

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.