У Смілянському відділі ПФУ працювала “гаряча” телефонна лінія

97710071_992362594528913_3532174545815339008_o14 травня у Смілянського відділі обслуговування громадян (сервісного центру) ПФУ на дзвінки “гарячої” телефонної лінії відповідала заступник начальника Алла Кірієнко.

За консультаціями звернулися 4 особи.

Жителів цікавили питання стосовно індексації пенсії з 1 травня 2020, проведеної Пенсійним фондом України.

Також під час спілкування Алла Кірієнко звернула увагу на те, що карантин — час отримання послуг дистанційно. Наголосила, що отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсії можна не виходячи з дому, наприклад, через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua)

Усім, хто звернувся, надли вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії та інших порушених питань, інформують у Смілянському відділі обслуговування громадян.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.