«Гаряча» лінія працювала у смілянському відділі ПФУ

120575289_1097941647304340_7293510324402274037_o29 вересня у Смілянському відділі ПФУ працювала пряма “гаряча” телефонна лінія. На запитання смілян відповідала заступник начальника Смілянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Алла Кірієнко.

Загалом, за час роботи «гарячої» лінії звернулися 5 осіб.

Дозвонювачі цікавились питаннями, пов’язаними з перерахунком пенсії у з’язку зі звільненням, визначенням права на пенсію, переліком документів, необхідних для призначення пенсії.

Також під час спілкування Алла Кірієнко акцентувала увагу на тому, що карантин — час отримання послуг дистанційно, за допомогою Вебпорталу Фонду не виходячи з дому. Кожен громадянин, який зареєструвався в особистому кабінеті на Вебпорталі, може отримувати персональні дані щодо страхового стажу, заробітної плати, подати документи для призначення пенсії в “один дотик”, та інше.

На всі питання сміляни отримали вичерпні відповіді та обґрунтовані роз’яснення, інформують у Смілянському відділі ПФУ.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *