У смілянському коледжі відбулися «кросвордні баталії» серед майбутніх маркетологів

DSC_750819 лютого у Смілянському коледжі харчових технологій серед студентів першого курсу спеціальностей «Організація виробництва» та «Маркетингова діяльність» проведена вікторина на тему «Моя майбутня професія». На початку заходу команди представили презентації про те як студенти представляли свою майбутню спеціальність перед вступом в навчальний заклад.

Вікторина відбувалась у вигляді  розв’язування кросвордів, які команди склали свої опонентам. До складання завдань команди підійшли з креативністю, професійним підходом  та гумором, як і належить справжнім менеджерам і маркетологам.

Конкурс оцінювали  заступник директора з навчально-виховної роботи О.В. Кикоть, голова комісії фахових дисциплін – Т.К. Чубін, голова студпрофкому, викладач – О.П.Подобна

За результатами змагань перемогу отримала команда «Піарщики» – група МД17: Анастасія Бачмага, Вікторія Чабан та Юлія Брощан

Також подяку організатори висловили команді ОРГ17: Анні Бойко, Анастасії Вяловій та Анні Кирій.

І команди, і вболівальники проявили себе активними учасниками та отримали великий досвід публічних виступів, інформує прес-центр навчального закладу.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.