У смілянській школі завершився місячник педагогічної майстерності

received_565010907231496Логічним завершенням місячника педагогічної майстерності у Смілянській ЗОШ №2 став розгляд питання «Теорія множинного інтелекту». Учитель початкових класів, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів Макарова О.М. запросила до проблемно-пошукової діяльності творчу групу вчителів та вихователів дошкільного навчального закладу №1 «Дружба».

У теплому дружньому колі колеги дізналися про особливості інтелекту видатних людей, про класифікацію інтелекту за 9 напрямками, про зв’язок положень Нової української школи з теорією множинного інтелекту, повідомляє прес-центр школи. Колеги через групову роботу дізналися про визначальні особливості кожного різновиду інтелекту, шляхи розвитку інтелекту з урахуванням домінанти та створили лепбуки для узагальнення теорії. Захід сприяв гармонізації фізичного, психічного та духовного здоров’я учасників, оскільки асоціації щодо різновидів інтелекту проводилися з різновидами квітів, їх виражальними можливостями, кожен учасник вільно висловлював свою думку, ділився враженнями від прочитаної психологічної літератури, активно виконував вправи-руханки для розвитку лівої та правої півкуль головного мозку.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *