У Смілі вчителі-логопеди обмінялися досвідом, як допомогти діткам із порушенням мови

165901619_1127551307657708_7327704276200744241_oЗ кожним роком у дитячих садках виховується все більше дітей з порушенням мовлення. Ця гостра проблема надзвичайно хвилює і педагогів, і батьків.

Учасники методичної студії вчителів-логопедів закладів дошкільної і загальної середньої освіти м. Сміла, працюючи в онлайн-режимі на платформі Google Мeet, розглянули актуальні питання, які стосуються виховання таких діток, розповіла методист Методичного кабінету Управління освіти, молоді та спорту Світлана Сигида.

Головні питання зустрічі: як допомогти таким дітям відчувати себе впевненими і успішними? Чому так важливо розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику дітей з особливими освітніми потребами? Які освітні можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у роботі учителя-логопеда?

Цікавий досвід проведення логопедичних занять з використанням нетрадиційного обладнання, застосування авторських електронних освітніх ресурсів та організації дистанційних занять з дошкільнятами презентували Діденко Г.Л. і Макаренко В.О. (дитсадок №21).

Творчими напрацюваннями щодо роботи з дітьми, які мають розлади аутичного спектру, заїкання, використання методів і прийомів мнемотехніки, кінезіологічних вправ, логоритміки поділились педагоги із дитсадків №№7, 19, 23, 24 та 27, які атестуються у 2021 році.

У підсумку зустрічі учасникам подякували за плідну співпрацю, теплу атмосферу, бажання рухатись вперед.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *