У Смілі працює Школа наступності

Перехід дитини з дошкільного навчального закладу до школи є важливим етапом життя. Для когось із дітей ця мить – урочиста і піднесена, для інших – це величезний стрес, що супроводжується сумом за звичайним життям, страхом перед новим середовищем, новими вимогами. І дуже важливо, щоб педагоги і батьки допомогли дитині усвідомити, що дошкільний заклад і школа є ланками єдиної системи освіти і все, що чекає на дитину у школі, є продовженням того, чим вона займалася, що опанувала раніше. Тому одним із найважливіших завдань, які потребують комплексного вирішення, є створення єдиного освітнього процесу, який пов’язує дошкільні і шкільні роки.

Саме над шляхами вирішення цього завдання працювали вчителі початкових класів та вихователі навчальних закладів міста 22 квітня під час засідання міської Школи наступності і перспективи у роботі перших двох ланок освіти, яке відбулося на базі дошкільного навчального закладу №1 «Дружба» та школи №3-колегіуму з проблеми «Формування здорового способу життя дошкільників та молодших школярів». Розпочала засідання методист методичного кабінету Світлана Сигида, яка розповіла про здоров’язберігаючий вимір дошкільної та початкової освіти, наголошуючи на напрямках роботи вчителів та вихователів щодо формування в учнів навичок здорового способу життя. А як саме вчителі та вихователі працюють над даним питанням на уроках та заняттях, учасники Школи наступності могли побачити під час відвідання заняття у старшій групі з розділу «Дитина у довкіллі» (вихователь Олена Коханій) та відвідання уроку «Основи здоров’я» у 1-А класі (на фото) школи №3-колегіуму (вчитель Ольга Стеценко). Педагоги продемонстрували, як настрій та почуття можуть впливати на здоров’я людини, а також навчали учнів, як підтримувати веселий настрій, виховували бажання  перебувати у позитивному настрої. Для цього було використано цікаві ігри, здоров’язберігаючі фізхвилинки, театралізацію, практичну роботу в групах.

Працювати над собою з метою підтримання доброго настрою у себе та у дітей вчителі та вихователі вчилися під час ділової гри з елементами тренінгу «Забезпечення психологічного здоров’я дітей через розвиток емоційної зрілості, оволодіння гуманістичними підходами до розвитку особистості», яку провела  практичний психолог Юлія Волошина.

Всі запропоновані заходи створили гарний настій та позитивну атмосферу під час засідання Школи наступності, а саме вони є однією із головних складових здорового способу життя.

Олена Золотоверха,
заступник директора школи №3-колегіуму

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *