У службі зайнятості запрацювала нова модель надання послуг

карєрний радникУ роботу служби зайнятості протягом останніх років впроваджено ряд нових сервісів щодо надання послуг населенню та роботодавцям, зокрема, електронні кабінети пошукача роботи та роботодавця. Також клієнти служби зайнятості мають можливість презентувати себе у створених відеорезюме та відеопрезентаціях. Водночас є можливість зарекомендувати себе роботодавцю у форматі он-лайн співбесіди.

У практику роботи впроваджено новий сервіс «електронна черга» для пошукачів роботи, за допомогою можна самостійно записатись на індивідуальний прийом до фахівця будь-якої філії та  центру зайнятості України.

Минулого року в роботу служби зайнятості запроваджено новий механізм в обслуговуванні клієнтів, які шукають роботу, а саме профілювання безробітних на засадах кейс-менеджменту, що передбачає індивідуальний підхід до кожної людини з урахуванням досвіду її роботи, потенціалу, а також рівня мотивації до працевлаштування.

Але для повноцінного досягнення головної мети – якнайшвидшого працевлаштування, з січня 2019 року реалізовується новий проект – інститут кар’єрних радників, який створено задля надання допомоги клієнту впродовж усього процесу пошуку роботи, впровадження в службі зайнятості єдиного куратора для безробітних.

Кар‘єрні радники, насамперед, покликані надавати послуги та нести відповідальність за сприяння у працевлаштуванні, виходячи з інтересів клієнта. При наданні послуг кар‘єрний радник повинен бути ланкою між клієнтом та потенційним роботодавцем. Тому ключовим показником ефективності їх роботи є швидкість та якість працевлаштування особи.

Для того щоб спеціалісти служби, які будуть виконувати функції кар’єрних радників, були висококомпетентними та  надавали якісні послуги клієнтам на Черкащині на базі обласного центру зайнятості поводяться відповідні тренінги для участю фахівців філій та базових центрів зайнятості області. До проведення тренінгів залучаються представники Інституту підготовки кадрів Державної служби зайнятості (Центрального апарату) та фахівці обласного центру зайнятості, які пройшли фахове навчання.

Окрім старту інституту кар’єрних радників, Державна служба зайнятості (Центральний апарат) започаткувала програму навчання та адаптації співробітників до нового порядку обслуговування клієнтів служби. Кожен фахівець зможе не лише оволодіти навичками, необхідними для виконання функцій реєстратора та кар’єрного радника, а й впливати на розвиток власної компетентності, формуючи план професійного розвитку.

 

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *