У сервісних центрах МВС консультації громадянам надаватиме чат-бот

hsc-bot2-1024x683-1На Facebook-сторінці Головного сервісного центру МВС запустили чат-бота з ім’ям “Автобот”. Його мета — швидко та у зручний час надавати всі необхідні консультації щодо отримання адміністративних послуг. Щоденно сервісні центри МВС відповідають у мережі на сотні консультацій громадян та мають високий показник відгуку, а щороку за отриманням послуг до цієї установи звертається близько 4 000 000 громадян, інформують у регіональному сервісному центрі МВС у Черкаській області.

Тепер завдяки боту клієнти державної установи зможуть швидко отримати розгорнуту підтримку консультацій щодо того як отримати довідку про несудимість, зареєструвати авто, замінити або отримати посвідчення водія, змінити інформацію у свідоцтві про реєстрацію, які документи потрібно для виїзду за кордон на авто або як замовити індивідуальні номерні знаки чи дізнатися про роботу мобільних сервісних центрів МВС.

Отримати послуги у сервісних центрах МВС можна незалежно від місця реєстрації у будь-якому зручному центрі, контакти шукайте на сайті.

Можливості чат-бота будуть поступово вдосконалюватися для того, щоб якісно відповідати на всі запити користувачів, а свої побажання ви можете надіслати на електронну адресу info@hsc.gov.ua.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *