У ПАТ “Черкасиобленерго” розпочав діяти новий сервіс електронної пошти. Це означає, що відтепер електронні листи до усіх споживачів, а також інших організацій та партнерів, з якими співпрацює Товариство, надсилатимуться з нової корпоративної електронної пошти.Відтак, усі поштові адреси ПАТ «Черкасиобленерго» змінились з «адреса@obl.ck.energy.gov.ua» на «адреса@cherkasyoblenergo.com».
Про це інофрмує сайт ПАТ “Черкасиобленерго”.
Наприклад, відтепер електронна адреса головного офісу ПАТ «Черкасиобленерго» змінилась на kanc@cherkasyoblenergo.com, електронна адреса кол-центру 24/7 на – callcenter@cherkasyoblenergo.com, електронна адреса інформаційно-консультаційного центру на – ikc@cherkasyoblenergo.com.
Також важливо зазначити, що усі листи, які надійдуть на попередню електронну адресу прийматимуться лише до 31 грудня 2022 року. З 1 січня 2023 року усі електронні адреси, які закінчуються на @obl.ck.energy.gov.ua перестануть функціонувати.
Нагадуємо, що сервісні центри ПАТ «Черксиобленерго»: кол-центр та інформаційно-консультаційний центр працюють в штатному режимі.
Кол-центр 24/7 працює В ЦІЛОДОБОВОМУ РЕЖИМІ У ВИХІДНІ ТА СВЯТКОВІ ДНІ:
callcenter@cherkasyoblenergo.com
(0472) 33-87-87
(093) 170-40-57
(050) 434-87-87
(067) 690-48-48
0 800-501-328
Залишити відповідь