У Держпраці розповіли, на що найчастіше скаржилися черкащани

скаргаПротягом III кварталу 2021 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 299 звернень громадян. Із загальної кількості звернень 5 надійшли від колективів.

Найчастіше громадяни звертаються до Управління з питаннями щодо недотримання роботодавцями вимог трудового законодавства. З питань оплати праці, належного оформлення трудових відносин до Управління надійшло 256 звернень, що становить 85,6% від їх загальної кількості.

У III кварталі 2021 року посадові особаи Управління розглянули, вирішили позитивно та надали роз’яснення на 265 звернень громадян.

За липень – вересень 2021 року до Управління надійшло 3 запити на отримання публічної інформації. Запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація, прозвітували в обласному управлінні Держпраці.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *