Торік до управління надійшло 32 звернення щодо порушення прав споживачів

Одним з найпоширеніших видів торгівлі є продаж товарів через мережу Інтернет. Тому суттєво збільшується й кількість споживачів такого виду послуг та, в свою чергу – кількість звернень громадян щодо порушення їхніх прав, визначених Законом України «Про захист при споживачів».

Протягом 2023 року до управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області надійшли 32 письмові звернення щодо придбання товарів поза торговельними або офісними приміщеннями через Інтернет, при укладанні договору на відстані.

Як свідчить аналіз звернень, споживач не взмозі у повній мірі реалізувати права, визначені Законом України «Про захист прав споживачів», інформують в обласному управлінні Держпродспоживслужби.

При розгляді більшості звернень неможливо встановити найменування продавця та його місцезнаходження (інша інформація, окрім адреси електронної пошти та номеру мобільного телефону, на сайті Інтернет магазину зазвичай не вказується). Адреси, вказані у накладних, згідно з якими споживач отримує замовлений товар, є адресами місць знаходження поштових відділень, що надають послуги з доставки товару, а не Інтернет магазинів.

Одержаний споживачем товар не завжди співпадає із замовленим по зображенню, текстовому або словесному опису товару, розміру, якості матеріалу тощо, зазначених продавцем.

При замовленні товару уникати умов про попередню оплату товару. Здійснювати оплату за фактом отримання товару, після його огляду та перевірки.

Якщо доставка товару замовлена кур’єром, прослідкуйте, щоб він надав документ, що підтверджує факт придбання товару.

При одержанні товару оглянути товар та за можливості перевірити його роботу в присутності кур’єра чи представника пошти.

При виявленні недоліків у товарі звертатись з письмовою претензією до продавця товару.

Консультації та роз’яснення діючого законодавства про захист прав споживачів громадяни можуть отримати від спеціалістів управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області, зателефонувавши за номером телефону (0472) 33 12 08.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.