Студенти презентували кращі курсові роботи з маркетингу

DSC_7799_021 лютого у Смілянському коледжі харчових технологій під керівництвом голови комісії фахових дисциплін економічного циклу Т.К.Чубін провели презентацію кращих курсових робіт з дисципліни «Маркетинг».Свої роботи презентували студенти третього курсу групи МД-15: Аліна Лепетуха, Марія Титаренко, Жанна Зелінська та Каріна Антоненко.
Представники підготували короткі доповіді з презентаціями своїх курсових робіт за такими темами:

  1. Соціально-економічна сутність маркетингу
  2. Сегментація ринку по конкурентах
  3. Канали розподілу і рух товару
  4. Управління маркетингом

Доповідачі ділились досвідом щодо проблем, які виникали при написанні курсової роботи. Звернули особливу увагу на те, що треба вчасно починати працювати над роботою і опрацювати великий обсяг матеріалу.

Презентація викликала живий інтерес у студентів 2-го курсу (групи МД16), вони задавали питання та отримували ґрунтовні відповіді щодо пошуку інформації за темами, своєчасності виконання, правил оформлення роботи і,  що особливо важливо, стосовно самостійності роботи та творчого підходу.

За відгуками студентів 2-го курсу захід був корисний та повчальний, інформує прес-центр навчального закладу.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *