Студент родом зі Сміли врятував двох дітей, які провалилися під лід

29683479_1925882534391723_5291130240911126139_n

Ілля Махаринець, студент Білоцерківського університету, родом зі Сміли, врятував двох дітей, які провалилися на річці під лід. Про це повідомляється у спільноті Білоцерківського НАУ в мережі Facebook.

«26 березня прогулюючись центральним міським пляжем, студент-першокурсник біолого-технологічного факультету, Ілля Махаринець, звернув увагу на дітей, які гралися на березі річки. Через кілька хвилин хлопець почув крик про допомогу. Не роздумуючи, він кинувся на допомогу дітям, які провалилися на тонкій крижині під лід. Студент, не вагаючись, ліг та почав повзти по льоду, який був тільки біля берега, та витягнув хлопчика із холодної води. Потім повернувся за другим хлопчиком, який продовжував залишатися у воді. Зробивши кілька кроків по льоду, Ілля та шестирічна дитина знову провалилися, мобілізувавшись він знову виліз на кригу та витягнув хлопчину з води. Все це відбувалося дуже швидко. Потім Ілля відвів дітей на кафедру фізичного виховання та викликали швидку допомогу.
Хлопчики, мабуть, будуть пам’ятати цей страшний для них день, який на щастя, закінчився благополучно та святкуватимуть свій другий день народження.
Махаринець Ілля народився 8 травня 2000 р. у м Сміла, що на Черкащині, в сім’ї учасника АТО. Мати працює технологом на хлібозаводі «Черкасихліб», батько у ПАТ «Малобузуківський гранітний кар’єр». Це вже не перший випадок у нашого героя. Восени він врятував дідуся на річці Рось біля Таращанського мосту. 
Від усього колективу університету дякуємо Іллі за героїчний вчинок. Висловлюємо щиру подяку батькам за виховання сина. Пишаємося нашим студентом! Дякуючи таким не байдужим людям, врятовано два життя», пишуть у спільності 
Поліщук С.А., наставник 2-ї групи 1-го курсу БТФ та Цехмістренко С.І., наставник 1-го курсу БТФ.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *