Стартував конкурс з відбору слогану для майбутнього бренду Черкащини

конкурс слоганів ЧеркащинаВ області розпочинається прийом конкурсних пропозицій слоганів до майбутнього бренду Черкащини. Триватиме він з 20 листопада до 6 грудня включно, інформує прес-служба Черкаської ОДА.

Для тих, хто має ідеї – це чудова можливість увійти в історію Черкащини. Основні критерії до слогану:
– короткий, не більше 4-х слів
– українською мовою (бажано переклад англійською мовою)
– характеризує регіон
– передає харизму Черкащини та розкриває її невідомі, цікаві, оригінальні сторони
– легко запам’ятовується
– продовжує речення: «Черкащина це…»
– основний меседж слогану націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули

За найкращий слоган, який відповідатиме критеріям, переможець конкурсу отримає туристичне спорядження (палатка, карімат, спальний мішок, рюкзак).

Для участі у конкурсі необхідно надіслати лист в форматі Word  зі своїм варіантом слогану, відповідно до критеріїв, коротко описати та пояснити свою ідею слогану (не більше ста слів) та вказати свій контактний номер телефону.

Свої пропозиції та ідеї надсилайте на електронну скриньку: tourismincherkasyregion@gmail.com з темою листа «Слоган Черкащини», а також своє ім’я та прізвище.
Або на адресу Департаменту регіонального розвитку Черкаської облдержадміністрації, бульвар Шевченка, 185, індекс 18000.

В полі відправника обов’язково вказати своє ім’я та прізвище.

Приклади слоганів:
Нью Йорк – Я люблю Нью Йорк/I Love New York
Берлін – живи/будь Берліном/Be Berlin

Переможець конкурсу обиратиметься в два етапи:
1-й етап – до 16.12.2019 конкурсною комісією буде оголошено три слогани, які стали фіналістами конкурсу. Цей перелік слоганів буде опубліковано на сторінці Черкащина Туристична у Фейсбуці та на сайтах Черкаської облдержадміністрації та Черкащина туристична.
2-й етап – до 28.12.2012 проведення публічних консультацій Інститутом Республіка щодо обрання кращого слогану для бренду Черкащини.

Переможця, за результатами консультацій, оголосять 20 січня 2020 року. Слоган, який переможе під час публічних консультації, буде взятий конкурсною комісією за основу.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *