Стан розгляду звернень громадян у Смілянській ОДПІ

Конституція України надає право всім направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

З метою практичної реалізації громадянами України права на звернення в Україні діє Закон України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян». Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

У системі органів, що забезпечують реалізацію прав громадян на звернення, є, зокрема, і органи державної фіскальної служби.

Смілянська ОДПІ приділяє особливу увагу реалізації права на звернення, як через особистий прийом громадян посадовими особами інспекції, так і шляхом об’єктивного та своєчасного розгляду кожного письмового та усного звернення.

Протягом дев’яти місяців 2017 року до Смілянської ОДПІ надійшло 13 письмових звернень громадян.

У письмових зверненнях громадяни цікавилися питаннями:

– 3 звернення було щодо плати за землю;

– 4 звернення було щодо інформування про ухилення від сплати податків;

– 2 звернення було щодо контрольно-перевірочної роботи;

– 2 звернення було щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

– 2 звернення було щодо відмови в отримані реєстраційних номерів облікових карток платників податків.

Всі звернення були розглянуті уважно та об’єктивно. Відповіді громадянам надані по суті та в установлений законодавством термін.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *