Споживачам Черкащини за неякісний товар відшкодовано 10 тисяч гривень

156476Під час роботи зі споживачами, розгляду звернень, заяв, скарг громадян за 2 місяці цього року фахівці управління захисту споживачів надали роз’яснення і консультації 197 споживачам.В 2020 році вже надійшло 26 письмових заяв та скарг, інформують у Головному управлінні Держпродспоживслужби у Черкаській області.

За результатами роботи спеціалістів управління споживачам суб’єкти господарювання відшкодували за неякісні товари 10 тис. грн.

Крім того працівники управління захисту споживачів проводять планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів.  

Утелефонному режимі або на особистому прийомі споживач щоденно має змогу проконсультуватися щодо своїх прав, щоб мати змогу їх захистити у визначеному законом порядку.

При особистому зверненні споживачам надається допомога у складанні письмових претензій до суб’єктів господарювання, по кожному окремому випадку надаються роз’яснення щодо прав споживача, визначених Законом України «Про захист прав споживачів».

Звернення споживачів Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області приймає за адресою:

вул. Смілянська,120, м. Черкаси.

Управління захисту споживачів знаходиться за адресою:

бульв. Шевченка, 287, м. Черкаси.

Залиште свій коментар тут.
Увага! Пам'ятайте, що наш сайт - поле для виважених коментарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.